درخواست تماس با ما
به دیدن ما بیایید:
تهران، خیابان مولوی، کوچه پیرمردی ،کوچه برادران منتظری ،پلاک ٧
به ما ایمیل بزنید :
utech.company@mail.com
24/7 با ما تماس بگیرید :
+989123477083
هاست ما

مجله هاست ما

30 قالب برتر سیاسی وردپرس در سال 2023 برای نامزدهای مجلس، شورای شهر و خبرگان رهبری و سیاستمداران

30 قالب برتر سیاسی وردپرس در سال 2023 برای نامزدهای مجلس، شورای شهر و خبرگان رهبری و سیاستمداران

آیا قصد دارید یک سایت سیاسی با آخرین قابلیت ها و طراحی چشم نواز ایجاد کنید؟
ما در این مقاله، به شما، بهترین قالب‌های سیاسی وردپرس که به شما امکان ایجاد هر نوع سایت سیاسی را در کمترین زمان می‌دهند! را پیشنهاد می‌کنیم.
این قالب‌ها به شما این امکان را می‌دهند که یک راه حل آنلاین، عالی برای، نامزدهای محترم مجلس شورای اسلامی، نامزدهای شورای شهر و نامزدهای مجلس خبرگان رهبری، جنبش‌های اجتماعی، احزاب سیاسی، کمپین های تأمین مالی جمعی و بسیاری موارد دیگر ایجاد کنید.
ب رنامه سیاسی فعلی شما چیست؟ آیا می خواهید در یک بحث سیاسی یا رای دهندگان خود تأثیر بگذارید؟ مهم نیست که هدف از ایجاد یک سایت سیاسی چیست، این قالب‌ها شما را قادر می‌سازند تا برنامه حزب خود را بدون زحمت شکل دهید.
ب یا شروع کنیم!

30 تا از بهترین تم های سیاسی یک سایت وردپرسی

احزاب سیاسی اکنون درک می‌کنند که اگر می‌خواهند به نسل جدید برسند باید روی حضور دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند. بازاریابی سیاسی پرمخاطب، همیشه به حضور خوب بستگی دارد، به همین دلیل است که باید بهترین قالب را انتخاب کنید که بتواند با ظاهر، ویژگی‌ها و سایر امکاناتش با مخاطبان هدف شما صحبت کند. به نیازهای خودتان فکر کنید ببینید به چه چیزهایی نیاز دارید. ما در اینجا ۳۰ تا از بهترین قالب های سیاسی سایت وردپرسی، را که می‌توانند نیازهای شما را برآورده کنند، فهرست کرده‌ایم.

لیست بهترین تم های سیاسی وردپرسفهرست مطالبنشان می دهد

Politic – قالب سیاسی وردپرس

این تم آماده برای معرفی شما است. این قالب عالی، کاملاً پاسخگو برای وزیر، سیاستمداران یا نمایندگان مجلس است. این قالب شامل بیش از 20 افزونه، سرصفحه و پاورقی سفارشی، نقشه گوگل ، ابزارک سفارشی، 5+ طرح‌بندی وبلاگ و سایر سفارشی‌سازی‌های قابل اعمال است. از امکانات طراحی بی‌نهایت با این قالب لذت ببرید زیرا قابلیت های غنی از ویژگی ها را ارائه می‌دهد.

قالب “Politic” تنظیمات را فراهم کرده است که به شما کمک می‌کند دنبال کنندگان و حامیان خود را در مورد آخرین رویداد، آخرین اخبار، اهدا، داوطلب، نمونه کارها و همچنین آخرین گزینه گالری به‌روز نگه دارید. این یک قالب غنی از ویژگی‌ها مختلف، با بیش از 850 فونت Google، یک کتابخانه قالب آنلاین، پنجره تنظیمات شناور، سیستم از پیش ساخته شده، CSS با طراحی پاسخگو، فرم تماس 7، فرم‌های آسان برای MailChimp، محتوای اسلایدر، گواهینامه، بیوگرافی و موارد دیگر است. 

بهترین افزونه های همراه قالب Politic

صفحه سفارشی و انواع پست: همه صفحات بسیار قابل تنظیم هستند، نه تنها این که می توانید انواع و سبک‌های پست را مطابق با نیاز خود تغییر دهید.انتخاب نامحدود فونت و رنگ: از گزینه های نامحدود برای فونت و رنگ لذت ببرید. شما می توانید هر چیزی را با طرح رنگ خود سفارشی کنید و فونت های مختلف را برای اهداف مختلف مانند تبلیغات یا حتی کمپینگ اضافه کنید.گزینه منوی حرفه‌ای: از گزینه‌های منوی حرفه‌ای برای ارتقای ناوبری و قابلیت استفاده وب‌سایت سیاسی خود لذت ببرید.تنظیمات هدر: از گزینه‌های نامحدود برای تنظیمات هدر، مانند سبک‌های مختلف سرصفحه، تمام عرض، شفاف یا چسبنده، نوار بالا و سفارشی‌سازی قسمت های مختلف هدر، لذت ببرید.نقشه گوگل: از گزینه های ممتاز نقشه گوگل لذت ببرید، به عنوان مثال، کلید API، طول و عرض جغرافیایی، ارتفاع نقشه، نشانگر و غیرفعال کردن زوم .

مشخصات فنی:
مرورگرهای سازگار: Opera، IE11، Chrome، Edge، Firefox، Safari
گوتنبرگ بهینه شده: خیر
سازگار با: WooCommerce 3.6.x، Bootstrap 4.x
نسخه های نرم افزار: WordPress 5.0.x تا WordPress 5.3.x

قالب وردپرس شهر و شهرداری _ CityGov

قالب وردپرس شهر و شهرداری _ CityGov
قالب وردپرس شهر و شهرداری _ CityGov

قالب CityGov با تمام ویژگی‌هایی که کاملاً برای آژانس‌های سیاسی، ادارات دولتی، وب‌سایت‌های شهرداری، سایت‌های شورای شهر و پورتال‌های شهری، در نظر گرفته شده است، برای وب‌سايت‌های حوزه شهر مناسب است، و با دقت زیادی، برای این کاربری طراحی شده است.

این قالب، دارای بیش از 70 گزینه طراحی و چیدمان، گزینه های رنگ نامحدود، گالری های تک پست، بخش‌های ویجت پویا، ادغام با Font Awesome 5 و تنظیمات متعددی می‌باشد. تم CityGov کاملاً سئو سفارشی شده است و همچنین 100٪ پاسخگو است، به این معنی که این قالب برای هر دستگاهی آماده است. این قالب همچنین برای سرعت بهینه سازی شده است تا بهترین تجربه بارگذاری را به شما و مشتریانتان ارائه دهد.

یکی از تم های دولتی جدید وردپرس، CityGov، است که دارای بسیاری از ویژگی ها و عملکردهای قابل تنظیم برای نمایش، تمام نیازهای ضروری یک شهر مدرن است.

افزونه‌های همراه قالب CityGov

افزونه صفحه ساز المنتور (Elementor Page Builder) :
این پوسته برای بهره‌گیری از افزونه، صفحه ساز قدرتمند، المنتور طراحی شده است. بی شک المنتور بهترین و پر کاربردترین صفحه ساز وردپرس می‌باشد. که امروزه به یک ابزار همه جانبه در وب سایت‌های وردپرسی در آمده است که به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید از طریق این صفحه ساز پیش نمایش زنده هر نوع تغییر یا سفارشی سازی شما را ببینید. که گزینه کشیدن و رها کردن فوری برای سفارشی سازی زنده و پیش نمایش سریع در دسترس است.

اخبار و اطلاعیه ها (News and Announcements) : این افزونه، به شما امکان می‌دهد اخبار جدید را برای حامیان خود ارائه دهید. دارای طراحی تمیز و کلاسیک با گزینه پیش نمایش اخبار است.
منوی توسعه یافته و پیوندهای سریع (Extended Menu and Quick Links) : پیوندهای سریع برای همه مشتریان در گزینه منوی توسعه یافته در دسترس است. مشتریان می توانند به سرعت از این منو به هر صفحه ای دسترسی داشته باشند.

جمع آوری کمک های مالی و کمک های مالی(Fundraising and Donations) : این افزونه با یک پلاگین وردپرسی ارائه می‌شود که با یک پلتفرم کمک مالی قدرتمند امکان دادن فرصت آنلاین را فراهم می‌کند.
تبلیغات رویدادها (Events Promotion) : شما می توانید با استفاده از این افزونه در این قالب، هر رویدادی را در وب سایت خود تبلیغ کنید زیرا از افزونه مدیریت رویدادهای رایگان پشتیبانی می‌کند.

افزونه مدیریت اسناد (WordPress Download Manager) : یک مدیریت دانلود فوق العاده عالی است که به شما امکان می دهد هر سند رایجی را به راحتی آپلود کنید. آمار دانلود در داشبورد وردپرس ردیابی می شود.

مشخصات فنی:

  • سازگار با مرورگرهای: Opera، IE11، Chrome، Edge، Firefox، Safari
  • بهینه شده برای گوتنبرگ
  • سازگار با افزونه‌های : WooCommerce، Elementor، WPML
  • نسخه های نرم افزار وردپرس:
  • WordPress 4.7.x تا WordPress 6.4 x

ممنونم که تا اینجا خواندید این مطلب بزودی تکمیل می‌شود

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *